FAQ

Veelgestelde vragen


Voorverkoop

Wanneer start de productie?
De productie van het KCT Horloge start zodra er 200 bestellingen zijn geplaatst. Vanaf dat moment duurt het ongeveer vier maanden voordat de horloges gereed zijn.

Waarom moet ik direct betalen?
Door direct te betalen kunnen wij het project direct in gang zetten zodra de drempel van 200 bestellingen is bereikt. Zo wordt uw horloge gegarandeerd geproduceerd.

Waar gaat het geld in de tussentijd naartoe?
Alle betalingen worden veilig beheerd op een aparte bankrekening, gecontroleerd door een accountant, zodat uw geld te allen tijde beschermd is.

Wat gebeurt er als we de 200 bestellingen niet halen?
Mocht het aantal bestellingen van 200 niet worden bereikt, dan wordt uw volledige aankoopbedrag automatisch teruggestort. U loopt dus geen enkel risico.

 

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik bestellen?
U kunt eenvoudig online bestellen door het gewenste product toe te voegen aan je winkelwagen en de checkout te voltooien.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren Creditcards en PayPal. Daarnaast is bankbetaling ook mogelijk. Als u dit aanklikt, krijgt u na het voltooien van de bestelling, instructies voor hoe u het bedrag kunt overmaken. 

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, direct na uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met uw ordernummer en bestelgegevens.

 

Levering, service en garantie

Wie verzorgt de levering?
De levering wordt verzorgd door Custom Made Quality BV (CMQ). Uw horloge wordt aangetekend verzonden, zodat ontvangst veilig en traceerbaar is.

Wat als ik technische vragen heb of service nodig heb?
Voor technische vragen, garantie en onderhoud kunt u terecht bij CMQ / Revolo Watches. Ook in de toekomst kunt u voor service bij hen terecht. Alle zaken kunnen daarnaast via commandoshop.nl gevolgd worden.

Hoe zit het met garantie?
Het horloge wordt geleverd met 2 jaar garantie op fabricagefouten.

 

Personalisatie

Hoe werkt de personalisatie?
Onderaan de pagina met informatie over het horloge, staat een invulformulier waar u uw persoonlijke gegevens kunt invullen. Doe dit alvorens op de bestelknop te klikken en tot bestelling over te gaan.

Kan ik mijn personalisatie nog wijzigen na bestelling?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Als de productie nog niet is gestart, kunnen we de wijziging vaak nog doorvoeren. Let op: gepersonaliseerde horloges kunnen na productie niet worden geretourneerd of geruild.

 

Uurwerk en kwaliteit

Welke uurwerken zijn beschikbaar?

  • Quartz: Ronda 715 Swiss Made, gold plated, 5 jewels
  • Miyota 8315 (Japan): mechanisch automatisch, self-winding, 21.600 beats/uur, 60 uur gangreserve, 21 jewels, skeleton rotor
  • Soprod P024 (Swiss Made): mechanisch automatisch, self-winding, 28.800 beats/uur, 40 uur gangreserve, 25 jewels, rotor met Geneva finishing

Waar is het horloge van gemaakt?
De kast is van 316L roestvrij staal, glas van saffierglas met anti-reflectiecoating, lunette van RVS met keramische inleg en Superluminova. De standaardband is kalfsleer met groen stiksel, quick release en vlinder vouwsluiting.

 

Retourneren & Ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u hebt 14 dagen bedenktijd. Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.

 

Contact & Service

Hoe kan ik contact opnemen?
U kunt ons bereiken via de contactpagina of per e-mail: info@commandoshop.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Hebben jullie een fysieke winkel?
Momenteel zijn we alleen online actief. Al onze producten kunt u bestellen via onze webshop.